Onze didactiek zorgt altijd voor een duurzaam positief trainingseffect Gratis adviesgesprek

Fase 2: Trainen verkopers

Bij elke sales training hanteren wij het 20/80 principe; maximaal 20% besteden we aan theorie en minimaal 80% aan oefening en feedback.

Wij combineren een online omgeving met klassikale sessies. Met de blended-learning aanpak bereiden deelnemers zich vooraf online voor op een tijdstip en tempo die bij hun past. De klassikale sessies besteden we volledig aan oefenen en feedback.

Stap 4: Commerciële mindset creëren

De meeste verkopers zijn zich niet altijd bewust van hun commerciële mindset, maar de mentaliteit van een verkopers heeft grote invloed op hun commerciële resultaten. De juiste mindset zorgt er ook voor dat kandidaten open staan voor een sales training. Wij ontwikkelen de commerciële mindset door testen, opdrachten en discussie.

Stap 5: Online theoretisch kader leren

Wij hebben de traditionele aanpak omgedraaid. Kandidaten ontvangen voor de training al een online leeromgeving. Hierin bereiden ze zich voor. Deelnemers krijgen instructies, bestuderen de theorie en maken een quiz. Allemaal online in hun eigen tijd en op hun eigen tempo. De klassikale trainingstijd wordt zo efficiënt gebruikt.

Stap 6: Klassikaal de praktijk oefenen

De klassikale sessie staat volledig in het teken van de praktijk oefenen en feedback delen. Dit komt doordat alle kandidaten zich reeds vooraf online hebben voorbereid. Tijdens de klassikale sales training ligt de focus op het kort bespreken van de voorbereiding en de theorie. Alle theorie oefenen we in rollenspellen en simulaties.